SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Saturday, February 20, 2010

:: Duka ::

Sejak dulu aku tidak pernah merasa akan hidup yang benar2 bahagia.. semuanya suram dan suam2 kuku jer.. entah dimana silapnya sehingga semuanya berpecah belah.. nak salahkan mama saja, mungkin papa ada alasannya sendiri, tapi nak salahkan mana, dia telah banyak berkorban untuk keluarga.. papa selalu tidak ada di rumah berbulan-bulan.. mama lah yang menjaga kami dua beradik sehingga aku remaja.. jodoh tidak panjang, masjid yang dibina mereka roboh juga akhirnya.. mangsanya, mama, aku n adik aku.. tetapi kemarau yang datang tidak hilang begitu sahaja.. semuanya begitu payah untuk dikongsikan kerana terlalu rumit sehinggakan aku tidak menyangkanya.. terlalu payah dan jerih perjalanan hidup ini rasanya..

No comments:

Post a Comment