SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Wednesday, March 31, 2010

:: siapakah kita ::



Siapakah kita dan apakah yang sedang kita fikirkan, pernahkah kita terfikir tentang hati dan perasaan orang lain terhadap kita? adakah mereka benci atau sayang kepada kita?

sayang seribu kali sayang kerana aku tak pernah merasa bahagia yang sebenar-benarnya dalah hidupku.. apa sahaja pasti ada halangan yang menjengah.. selalu ingin berkongsi segala duka tetapi adalah org yang ingin aku kongsikan itu bersedia atau sebaliknya?

Jadi nak tak nak simpanlah sensorang, terkadang makan hati jugak dengan perangai orang sekeliling tapi apa kan daya, hati semua org susah nak dimengerti..

terlalu banyak penyeksaan sehinggakan tertutup habis pintu kebahagiaan atau aku tak layak menerima kebahagiaan itu? Benarkah begitu? Terlalu kejamkah takdir hiduoku kepadaku??

Ya Allah, aku berserah, hanya padamu, jika aku luka sekarang, bahagiakanlah aku pada hari muka kerana aku tidak pernah tahu apa nasibku di hari muka..

No comments:

Post a Comment