SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Thursday, January 24, 2013

Mendalam dengan 1001 makna yang tersurat dan tersirat




Katakan padaku kekasih
Kesilapan yang pernah ku lakukan dulu
Ternyata aku yang harus di persalahkan
Ku akui

Aku leka dengan kerjayaku
Mengejar kekayaan di dunia ini
Betapa hancurnya hatimu laluinya
Ku akui

Jika dapatku mengulangi
Perjalanan cintaku bersamamu lagi
Akan ku jaga
Sebaik-baik cinta ini
Kini ku rasa kehilangan
Ku sedar betapa pentingnya kau di sisi
Yang selalu ada
Yang selalu rindu
Terhadap diriku

Jangan jangan
Jangan ku ulangi lagi
Jika dapatku mengulangi
Perjalanan cintaku bersamamu lagi
Akan ku jaga
Sebaik-baik cinta ini

Kini ku rasa kehilangan
Ku sedar betapa pentingnya kau disisi
Yang selalu ada
Yang selalu rindu
Terhadap diriku


Lagu ini amat bermakna bagiku, aku cuba untuk menghindari lagu nie dari bermain di telingaku tapi aku gagal, pertama aku mendengar lagu nie, jujur aku katakan ada air hangat yang menari di tubir mataku, kerana liriknya sangat2 kena sebijik dengan apa yang aku lalui..

Aku seorang insan yang lemah yang cuba untuk memberi peluang tetapi sehingga ke hari ini peluang itu seperti disia siakan..

yer aku tahu dia cuba tetapi ntahlah, terlalu dalam luka kali ini sehingga aku sendiri tidak mampu menampal semua yang retak berkecai itu..

apa yang aku mampu, jalankan tanggungjawabku dan lalui lah hari2 ku yang mendatang dengan redha, sehingga bila aku tidak pasti.. 

Apa pun, kepada rakan2 yang lain, janganlah sesekali menjadi seperti lirik ini kerana hati wanita terlalu rapuh untuk disakiti..

Love, Lisa
XOXO

No comments:

Post a Comment