SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Friday, July 11, 2014

ATASI KULIT KUSAM




Atasi Masalah Jerawat, Jeragat dan Kulit Kusam dengan SHAKLEE






Siapa yang tak nak muka halus, gebu, putih dan bebas dari jerawat dan jeragat?? Mesti semua orang nak..kan? Jadi anda WAJIB mencuba set kecantikan luaran dan dalam Shaklee ni, jika kita mempunyai masalah kulit muka yang teruk, adalah lebih baik dia atasi dari dalaman dan luaran agar ianya seimbang dan kita juga bepuas hati dengan dana yang anda belanjakan.


Jom kita tengok satu persatu vitamin yang saya cadangkan, Apa yang ada didalam Set Kecantikan ini?



B Kompleks Shaklee

- Vitamin kecantikan ini penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. Tidak timbul lagi masalah kulit wajah yang bertompok-tompok.

- Selain itu, B Complex juga membantu dalam menstabilkan hormon badan kita; juga sesuai untuk mengurangkan rasa marah atau stress. Sekaligus membantu dalam menghasilkan kulit yang cantik dan ceria.




Sustained Release Vita-C Plus Shaklee

- Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya.


- Membantu mengecutkan jerawat dan mengatasi masalah kulit kering.


- Membuatkan kulit semakin putih dan cerah.


- Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit.


- Vitamin C membantu mengekalkan paras kolagen yang kritikal bagi wajah anda. Kekurangan paras kolagen mengakibatkan kulit wajah anda kelihatan tua. Inilah sebabnya banyak artis Hollywood mementingkan tahap kolagen yang mencukupi; walaupun berusia 50 tahun ke atas, agar wajah kekal licin, tegang dan sihat seperti wanita muda 20-an.

Vitamin E Complex With Selenium and Grape Seed Extarct Shaklee

- Juga dikenali sebagai Vitamin awet muda


- Melambatkan proses penuaan kulit


- Mengawal kadar pengeluaran minyak dalam liang kulit sekaligus mengurangkan masalah kulit berminyak.


- Sifat antioksidan yang tinggi: Sifat ini berfungsi melawan radikal-radikal bebas yang banyak terdapat di ruang udara kita yang biasanya menyebabkan masalah kusam, tompok-tompok hitam, jeragat dan pigmentasi.


- Vitamin E juga berperanan untuk melancarkan darah dan menjadikan muka fresh, glowing dan menjadikan kulit semakin cerah.


- Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit


- Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu


- Menjaga kelembapan kulit



BOOSTER & KILLER!!


ESP Shaklee (Soy Protein Isolate Powder) 

- Bagi mengoptimumkan penyerapan vitamin-vitamin tadi, saya sgt menggalakkan anda untuk menambah 1 lagi vitamin iaitu ESP.


- Untuk pengetahuan anda, Setiap 21 hari sel kulit muka kita akan mati dan digantikan dengan sel kulit yang baru. Parut-parut jerawat di wajah anda selama ini adalah akibat sel-sel kulit mati tidak diperbaharui dengan sel-sel kulit yang lebih gebu, bersih, licin dan sihat. Jangan sia-siakan sel kulit yang diperbaharui itu. Ambil kesempatan ini dengan meningkatkan kualiti sel-sel kulit yang diperbaharui menerusi bekalan protein (ESP) secukupnya.




==================================================

Senarai Harga Set Kecantikan Shaklee

B Kompleks RM53.75 / 120biji / 1 biji sehari / cukup untuk 4 bulan makan
SR Vita-C Plus RM92.50 / 180biji / 1 biji sehari / cukup untuk 6 bulan makan
Vitamin E with selenium RM149 / 120biji / 1 biji sehari / cukup untuk 4 bulan makan
ESP RM150 / 850gm / 1 ke 3 sudu sehari / cukup untuk 1 bulan setengah dan ke 2 bulan

Jumlah keseluruhan = RM445.25
Kos sebulan = RM445.25 / 4 bulan = RM111.30 sebulan

Untuk kecantikan kulit muka anda, anda perlu berkorban sebanyak RM111.30 sebulan.

so nak dapatkan HARGA AHLI? atau nak beli direct je online senang, KLIK je kat sini dan direct beli dengan HQ Shaklee atau anda boleh dapatkan FREE CONSULTATION dengan cara sms/whatsapp/call 017-6895107, fb (lisanurrahezza)

No comments:

Post a Comment