SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Tuesday, June 14, 2011

:: NO MORE STATEMENT ::


Aku rasa kan kalo kita nak lepas perasaan ker apa ker pas nih lebih baik jangan citer ngan siapa2 walaupun ko rasa dia baik ngan ko atau pun dia rapat ngan ko.. hahah ader beza ker?.. 

Sebab nya bahaya bila orang lain cakap kat blakang ko balik apa yang ko cakap dan part yang paling best ialah orang itu telah menokok tambah semuanya dalam satu..

So, aku rasa ada baiknya ader blog nih atau diari lah boleh dikatakan sebab kita boleh luahkan semuanya dalam tue.. 

Banyak lagi nak aku luahkan sebenarnya tapi tak per lah.. nanti aku edit jerk dalam nih.. yang penting aku bahagia dengan hidup aku skrg dan pada yang dari dulu suka sgt mengutuk atau segalanya .. terima kasih lah yer.. 

After this, no more comment from me.. Buat baik salah, buat jahat apatah lagi.. Now i know siapa kawan dan siapa lawan.. Silent is better then everything..

Sekian...

No comments:

Post a Comment