SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Wednesday, July 20, 2011

:: 1st ANNYVERSARY ::

Happy 1st Anniversary Sayang!!!

Itu lah yang aku ucapkan sewaktu dia sedang drive ke hentian rawat dan rehat tapah, perak.. Yer.. Memang gila.. Dan Hanya kerana nak membelikan aku Mangga Australia tue.. Soooo sweet...

Actually aku main2 ajak ayam jerk sebab aku rasa geram bila dia balik kursus ri tue, dia beli sebiji jerk mangga tue sebab besar.. sekali makan jerk pun dh abis.. hurm.. x cukup!!!

Malam tue kami buat kerja gila g drive ke tapah, beli buah dan balik... pastu singgah kg baru jugak beli buah.. hahahaha mengong apa tah tetiba teringin makan buah jerk kerja semenjak dua menjak nih..

Memang dia bukan romatik, tapi dia kadang2 pandai mengambil hati.. walau dia bukan lemah lembut, tetapi dia sangat caring.. dan yang paling penting dia kuat makan.. HAHAHAHAHA...

Aku sayang dia, aku cinta dia.. aku rasa hidup aku lengkap dengan adanya dia.. dan kalau kami dikurniakan zuriat, ianya akan menjadi betambah lengkap tapi tue semua kerja tuhan.. apa pun aku telah lakukan yang terbaik selama setahun sebumbung dengannya..

Aku buat muffin untuk dia makan.. Seronok bila tengok dia makan dengan jayanya.. aku pun jadi kenyang tengok dia berselera macam tue..

Jadi untuk korang aku hanya titipkan gambar jerk lah nampaknya..





Sekian, sayang dia selamanya..




No comments:

Post a Comment