SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Tuesday, September 17, 2013

39w 2d (x kuar2 lg)

Hai semua..

Aku dh 39w 2d hari ni tapi baby dalam perut ni macam x nak kuar je.. adoyai.. last check up kat hukm ri tu doc tu dh siap buat cek bukaan n hampa bila bukaan baru 0.5cm..

Doc siap bg date selepas due date n cakap kat aku saya harap saya tak jumpa awak pd tarikh tu sebab kalau boleh sebelum tarikh tu awak dh bersalin.. ngeeee aku hanya mampu tersengih je..

Mcm2 tips dan blog dan video dan byk lagi petua aku dh cuba tapi hampa.. semua x menjadik pun.. sadis..

Kalau boleh aku nak lahirkan baby ni secara normal tanpa induce dan tanpa c-zer... Ya Allah tolonglah hambamu yang lemah ni..

Lagi satu.. dh 3 tahun menanti dan dikurniakan seorg cahaya mata buat aku x sabar nak tunggu dia kuar.. aku yg tak sabar? Aku rasa nenek2 dia daddy dier makcik2 dia smua pun tak sabar.. ekekeke..

So bg aku inilah penantian yg paling menyiksakan dlm hidup aku so far.. sangat2 siksa menunggu dan terus menunggu.. skrg ni aku kerap merasa sakit pada ari2.. sakit pada tulang kangkang.. sakit pinggang mmg dr awal peknen.. mcm2 la.. sob sob

Mlm2 g toilet kencing lah cirit lah.. penat2.. tapi itulah kan.. kang aku ckp korg pun ckp sama je smua org mcm tu.. hahahahaa... (gelak p sadis)

Apa pun aku tak pasti sampai biler penantian ni.. maybe aku kne nyanyi lagu bienda penantian tu gamaknya baru leh kuar.. hikhik..

Oklah sebelum aku tambah2 mengarut aku kat sini nak susun 10 jari tangan ngan 10 jari kaki mohon ampun dan maaf sekiranya ada yg terkasar bahasa ke ada dosa salah silap dan sebagainya ke atas sesiapa yg kenal atau tak kenal aku selama ni..

Maklumlah kalau aku g bersalin mcm aku g perang.. ntah apa yg Allah dah tulis untuk aku selepas tu.. so korang maafkan lah aku ek..

Love,
Lisa

No comments:

Post a Comment