SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Sunday, September 1, 2013

Durian oh durian..

Ya Allah giler aku biler tengok durian.. asalkan durian lerr..

Orang ckp mengandung tak leh makan durian.. tu orang ckp yer dak? Tu orang ckp.. meh aku cakap lak.. hahahha

Aku cakap x de masalah pun kalau makan durian waktu pregnant.. aku ni sepanjang pregnant siap berniaga durian crepe lg.. haaaaa boleh jer apa yg x boleh pulak makan durian?

Bak kata mama aku ler, apa ler.. semua tak boleh.. dulu masa ngandung kau semua aku telan elok je kau keluar.. aku ngandung kau 6 bulan aku panjat pokok rambutan lagi ada.. hahahhaha giler kan mama aku..

Sebenarnya pendapat aku ler kan, kalau lah korang jenis yg lasak, jenis yg tak ngada2, x de hal la makan durian tu..

Raya sampai ke hari ni berturut-turut aku makan durian siap request kt mama nak pulut ngan durian okeh!! Gila kan mak buyong p siyes weh aku mmg hantu durian klo korg letak sebakul aku leh habis sorg..

So mama aku yg baik hati hadap kat mata aku durian ngan pulut.. sedap weh makan lagi2 menunggu hari.. owh lupa nak hapdate kt korang.. hari ni aku dh 37weeks.. tanda2 nak bersalin dh ader 80%.. cepatlah kuar nak.. haha kalo tak mummy asyik nak melantak durian je.. bantailaaaa...

XoXo
Lisa

No comments:

Post a Comment