SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab
Showing posts with label KEBURUKAN ESP SHAKLEE. Show all posts
Showing posts with label KEBURUKAN ESP SHAKLEE. Show all posts

Friday, November 11, 2016

THE BEST MANUAL PAM EVER - MADELA HARMONY

Madela Harmony
Madela Swing

Tahukah anda pam susu sangat memainkan peranan yang penting. Nak review sikit pam susu madela harmony vs madela swing yg letrik tu. Botol dan perkakas yg sama yg beza cuma satu pakai mesin satu kene pam pakai tangan. 

Yang mana lg bagus?? 






Madela Harmony jawapan saya kerana apa :-

1) mudah dibawa kemana sahaja tanpa perlu ada kuasa eletrik

2) yang kene basuh ada 4 sahaja iaitu botol, connector, valve dan muncung personal fit tu

3) penghasilan susu maximun 2 kali ganda (contoh pakai letrik pam dapat 4oz bila pam guna manual harmony dapat 8oz sebelah uolss)

4) jimat masa sekali ganda sebab penghasilan pam manual dan letrik x sama. Cara sedutan dll (saya sendiri cuba)

5) spare part x de la mahal sangat sampai beratus hengget

6) kepala connector boleh muat kat botol susu jenama lain selain madela (so faham la madela botol susu harga dh brapa kan so jimat beli je botol susu jenama pureen ke fiffy ke)

7) handle manual pam madela harmony boleh meransang pengeluaran susu awal (mcm stimulate kene tekan handle depan) sebelum tekan handle belakang utk keluarkan susu sepenuhnya)

8) membran ada pelbagai size dan ukuran mengikut keselesaan anda. Contoh saya slalu guna no 32 dan 56 

9) ringan dan sangat fleksible x byk part nak kene pikir dan jaga..

10) senaman tangan yang sangat baik lagi2 utk elakkan gejala carpel tunnel syndrom yg sering berlaku

kredit gambar Mr Google



Psttt.. Saya dh try mcm2 pam.. Eve love double pam, madela swing, lacte, madela harmony jugak yang menang membeli dan sangat puas hati saya pakai sampai skrg. Murah dan x mahal sangat mcm pam2 yg lain.. dari anak sorang sampai dah 3 anak tetap setia kepada madela harmony walhal ada je madela swing, eve love dan lain2.. nak jual preloved sayang pulak boleh je guna kalau terdesak sok..

Nasihat saya sebelum beli sesuatu pam, better anda semua review dulu betul2 pam mana yang bagus dan berkesan sebab semua beli pakai duit bukan pakai daun unless duit korang memang mcm daun dah x taw nak guna untuk apa.. hehe


Nak banyakkan susu badan dengan supplement set milk booster Shaklee jom tanya saya..


Monday, July 7, 2014

BAHAYA ESP SHAKLEE


Shaklee Produk Bahaya Tak Lulus KKM?


Bukan sahaja bahaya dan tak lulus KKM,malah amat berleluasa sekali khabar angin mengatakan Shaklee tak halal (mengandungi unsur babi). Menggunakan produk yang tidak diluluskan KKM memang bahaya dan boleh mendatangkan mudarat untuk kesihatan apatah lagi jika ia berunsurkan bahan yang tidak halal.ia begitu sensitif bagi pengguna beragama Islam. Persoalannya,betul ke Shaklee Produk Bahaya Dan Tak Lulus KKM?

Sebelum tu,jom baca sejarah penubuhan Shaklee..

Shaklee diasaskan oleh Dr Forrest C Shaklee,merupakan sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk kesihatan yang mesra alam. Sudah lebih 55tahun Shaklee bertapak di Malaysia dan mendapat kepercayaan tinggi dari segenap lapisan masyarakat termasuk golongan professional.

Apa yang TIADA dalam produk Shaklee


-TIDAK mengandungi Paraben
-TIDAK mengandungi Triklosan
-TIDAK mengandungi Pthalates
-TIDAK mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat(SLS)
-TIDAK mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat(SLES)
-TIDAK mengandungi 1,4 Dioksana
-TIDAK mengandungi Glikol
-TIDAK mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ‘volatile’
-TIDAK mengandungi Asid Hidroklorik
-TIDAK mengandungi Ammonia
-TIDAK mengandungi Sodium Hidroksida
-TIDAK mengandungi Butyl Cellosolve
-TIDAK mengandungi Formaldehyde
-TIDAK mengandungi Bisfenol-A
-TIDAK mengandungi Petroleum Distillates
-TIDAK mengandungi Toluene
-TIDAK mengandungi Peluntur Warna
-TIDAK mengandungi Bahan Perisa
-TIDAK mengandungi Pewarna
-TIDAK mengandungi Lemak Trans
-TIDAK mengandungi Pemanis Tiruan
-TIDAK mengandungi Dakwat Toksin
-TIDAK mengandungi Bahan-bahan Terlarang


Selain itu,Shaklee juga berterusan menjalani pelbagai ujian klinikal

lebih 500juta USD dilaburkan setiap tahun untuk ujian klinikal
ujian klinikal dijalankan ke atas setiap produk
hasil kajian diterbitkan dalam jurnal-jurnal terkenal.


Shaklee juga adalah Vitamin Semulajadi,bukan ‘sintetik’ seperti vitamin atau suplemen biasa yang ada di pasaran. Harganya pula amatlah berbaloi selain tahan untuk kegunaan beberapa bulan.

Shaklee sudah lebih 55tahun bertapak di Malaysia,jika produk Shaklee bahaya dan tak lulus KKM,pastinya ia telah beri impak yang tidak baik pada pelanggan. Namun sebaliknya yang berlaku.ramai pengguna Shaklee mengakui bahawa kesihatan mereka dan keluarga jauh lebih baik selepas menggunakan produk Shaklee.


SEKARANG ANDA MASIH PERCAYA SHAKLEE PRODUK BAHAYA DAN TAK LULUS KKM?


Baiklah,kalau betul Shaklee tak bahaya dan diluluskan KKM,apa buktinya? Jom periksa status kelulusan.anda boleh semak senarai info produk untuk register dengan BIRO PENGAWALAN FARMASEUTIKAL KEBANGSAAN MALAYSIA menggunakan Quest3




Di sini,anda akan dapati senarai produk Shaklee jelas mendapat KELULUSAN KKM






Berikut pula adalah beberapa suplemen Shaklee yang tiada dalam senarai kelulusan KKM kerana dikategorikan sebagai makanan. Makanan tak perlukan kelulusan KKM sebagaimana beras,gula dan minyak :


1.Energizing Soy Protein(ESP)
2.Perfomance Drink(PD)
3.Cinch Shake Mix,Vivix(minuman Botanical)
4.Advanced Joint Health Tablet(ekstrak jagung)
5.Collagen Powder(sisik ikan merah laut dalam)

Di bawah pula adalah sijil pengesahan halal shaklee oleh Islamic Services of America.shaklee memang telah dijamin HALAL!!


Shaklee memang telah terbukti HALAL,TIDAK BERBAHAYA,DAN DILULUSKAN KKM.

KENAPA ESP SHAKLEE BAHAYA?




ESP Shaklee hanya akan jadi bahaya jika diambil lebih dari apa yang diperlukan oleh tubuh badan kita seharian, misalnya, ESP adalah Sumber protein, jika kita ambil protein berlebihan boleh memudaratkan buah pinggang kita.

ESP Shaklee telah didatangkan dengan botol yang telah tertulis sukatan seharian yang patut kita ikut, jika berlebihan akan memudaratkan diri sendiri, jadi kenapa pilih untuk memudaratkan diri sendiri? Betul tak?


CARA PENGAMBILAN ESP YANG BETUL

Untuk Kurus :-

- 1 sudu makan + air minuman kegemaran anda sebelum sarapan, makan tengahari dan makan malam

Untuk tambah berat badan :-

- 1 sudu makan + air minuman kegemaran anda selepas sarapan, makan tengahari dan makan malam

AWAS!! MAXIMUM PENGAMBILAN ESP SEHARI ADALAH SEBANYAK 3 SUDU MAKAN SAHAJA DAN HARUS MINUM 3 LITER AIR SEHARI UNTUK MENGELAKKAN MASALAH SEMBELIT DAN LAIN2
Kenapa pilih ESP Shaklee??




Banyakkan kebaikan ESP Shaklee dan ada juga keburukannya, keburukkannya adalah bila kita nak beli buat perhiasan di rumah, hehehe..


Jom tengok Set-Set BUDGET ESP Shaklee nie




Jadi apa tunggu lagi, jika berminat nak consume atau nak dapatkan FREE CONSULTATION dan HARGA BEST, sila sms/whatsapp 017-6895107 (LISA) ATAU nak beli sendiri online pun boleh direct dengan HQ Shaklee, just KLIK kat sini then anda boleh pilih sendiri produk2 yang nak anda cuba..