SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Thursday, December 8, 2011

:: JALAN ::

"Bangun mandi, sembahyang, lepas tu pergi sekolah, kang lewat pulak", tempik mama kearah pintu billiku.. aku masih terpisat-pisat menggosok mataku.. ah, masih mengantuk dan masih mahu tidur.. nanti aku cakap lah pada mama aku sakit kepala, cirit birit. Mana cukup tidur hanya 3 jam sahaja.. Orang lain tidur 8 jam sehari.. Dengan mini skirt masih melekat di tubuh, baju yang menampakkan pusat aku terus tertidur selepas menyelinap masuk pagi tadi..

"Bangun!!!!!!, kau pekak ke apa hah?" ketukan bertalu-talu di pintu kamarku menunjukkan mama semakin berang denganku.. "Ma, orang pening kepala, tak dapat tidur semalaman, cirit birit.. tak nak pergi sekolah" jeritku pula di dalam bilik.. "Apa nak jadi ngan kau nih ha? ada sahaja alasan kau.." mama mulai berleter di luar sana tapi aku makin lama makin hanyut entah ke mana.. mengantuk yang teramat sangat.. Kugagahi untuk membuka mata, namun gagal.. Masih terbayang bayang keasyikkan menari di kelab malam tadi dengan alunan muzik kegilaanku.. 

Shawn memelukku sambil menari, aku bahagia diperlakukan begitu, kadang-kala tangannya memegang punggungku, kadangkala memelukku erat.. aku amat bahagia.. Air haram adalah air kegemaran kami. Aku tak perlu mengeluarkan satu sen pun wang ringgitku kerna semuanya di tanggung oleh Shawn.. 

Aku berkenalan dengan Shawn daripada bekas kekasihku, dan lama-kelamaan kami makin intim. Pernah aku terserempak beberapa kali dengan bekas kekasihku tetapi aku tak kisah asalkan aku kini bahagia didampingi jejaka sekacak dan setampan Shawn.. Bagiku, Shawn tahu apa yang aku inginkan dan mampu membuatkan ku tersenyum..

*********************************************************************************

Usai mandi, aku turun kebawah mencari sarapan untuk mengisi perutku yang telah mula berkeroncong..



to be continue

No comments:

Post a Comment