SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Thursday, December 8, 2011

:: PENULISAN ::

Sejak dua menjak nih aku rindu kepada kerjaya lamaku di waktu sekolah dahulu iaitu menulis cerpen-cerpen pendek untuk tatapan kawan2..

Aku ingat lagi pada abg syazwan, senior ku masa di teknik dahulu.. mana lah agaknya dia sekarang nih yer?

Dulu dia sangat rapat denganku.. bagaikan abang dengan adik, tambahan pula waktu tue aku sekolah kat pahang..

Dia lah yang selalu support aku.. slalu refer macam2 ngan dia.. pasal kerja sekolah lah apa lah nasyid lah macam2 lagi..

I just miss him.. jangan salah anggap yer.. miss him n anggap him macam my abang jerk.. huhuhuh

Dia suka dengan hasil2 cerpenku.. ntah betul suka atau tak tue aku tak pasti.. tapi yang aku tahu dia selalu menyuarakan rasa senang bila membaca cerpen2 itu..

Last few years back rasanya aku pernah contact ngan dia, dia asyik tanya bila nak bagi dia baca cerpen2 terbaru...

tapi sekarang kami dah lost contact.. sedih.. :(

No comments:

Post a Comment