SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Sunday, August 25, 2013

Maternity Pillow a.k.a Bantal untuk pregnant

Kpd bakal2 mommies dan yg dah jd mommies ke mommies2 jadian boleh baca post aku ni yer.. ekekekeek

Aku nak share ngan korang tentang maternity pillow yang sangat best menarik dan the bom!! Korang tak cayer? Tak cayer sudah.. bluekkk....

Ok.. ok.. maternity pillow yg aku beli ni boleh digunakan waktu korg pregnant utk kurangkan sakit belakang waktu tido dan insyaallah tdo korang akan nyenyakkkk.. percayalahhhhhh sebab aku dh guna.. hari 1st aku dapat bantal ni, tdo smpai tak ingat dunia.. hikhik

Tak yah beli sebab ngandung 9 bln pastu tak leh pakai??? Siapa ckp?? Bantal ni korg leh guna lagi tau pas korang bersalin sebab dia leh jadi bantal untuk breastfeed sambil sokong pinggang korang dr belakang.... tulah len kali bg aku jelaskan dulu sampai habis.. ish ish... korang leh guna bantal ni utk jadi breastfeed pillow.. so leh guna kan pas bersalin... hehe..

Mana nak dapat? Yer lah kan bukannya bantal nie leh turun dari langit.. ok korg leh dapat bantal ni dari akak sofea.. korang leh add dia kat fb dia Sofea Suhaimi (Maternity Pillow) nanti dia akan jahitkan untuk korang.. ader pilihan sama ada korang nak skali sarung (so korang leh cuci2 sarung tu atau pun korang nak bantal je.. mcm aku ni aku beli yang ada sarung so kalo kotor leh lah cuci kan..

Ok sampai sini je aku bg info.. klo korg berminat leh carik dia kat fb k.. hehe..

XoXo
Lisa

2 comments:

  1. Harga berape ye dia jual?? nak jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf lambat reply yer, harga Start dari RM165 ke RM250 kalo x silap, ader banyak jenis, leh contact fb Sofea Suhaimi (Maternity Pillow)

      Delete