SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Wednesday, August 21, 2013

Jus Kembali Dara, Salinaz Herb

Ok.. untuk entry kali ni nak kongsi sikit pasal jus kembali dara dr salinaz herb ni..

Untuk pengetahuan anda2 semua, ini lah produk yg direkemen oleh sahabatku untuk membaiki dalaman kita wanita2 dan juga membantu aku untuk mengandung..

Sama seperti kwn aku yg rekemen tu, aku tak tahu la kebetulan aku dan dia makan produk ni kami pregnant atau memang rezeki untk kami pregnant tapi apa salahnya mencuba kannnn...

Ok bedah, senah.. aku nak bg tau produk ni boleh di dapati di alamanda putrajaya.. diorg ade branch kt sana.. kat shah alam n cyberjaya pn ader kalo x silap aku.. korg leh carik kat en google yg serba tau tu k..

Lg satu, en somi juga tak ketinggalan makan jus jugak tapi jus dherb yg kotak hitam tu yg skali ngan cincin tu.. lupa pulak aku apa nama dia.. so x de lah usaha seorg je kan.. sama2 lah berusaha..

Allah bg banyak jugak jalan tengok la kita iktiar atau tak.. tapi so far aku makan baru sebotol je dh lekat.. makan kne pakai sudu plastik.. aku malas aku gogok je ala2 sesudu.. hahahah tak senonoh kan... korg leh cuba minum dgn kopi collagen dia.. aku try 2 benda ni skali so berkesan jugak la pd aku..

Klo korg nak tau lebih lanjut korg g la tanya promoter salinaz herb tu.. hahaha aku promote kat sini sbb aku dh guna je.. (x dpt komisyen pon) hahahahahhaha

Selamat berjaya..

XoXo
Lisa

No comments:

Post a Comment