SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Wednesday, August 21, 2013

Positip!!

Selama ni macam2 dh sa n suami usahakan tapi nampaknya belum rezeki..

Terlalu banyak pahit getir hidup berdua.. susah senang.. gaduh2.. ekekekekek

Selama hampir 3 tahun mencuba sehinggakan kami dh malas nak mencuba lg.... Bukan tak pernah cek sampai ke pakar.. Amek sample itu ini.. tapi hampa..

Tak mengapa la.. Ya Allah kami redha dengan setiap ujianMu.. mungkin Engkau mahu kami benar2 bersedia atau mungkin Engkau mahu kami melangsaikan seberapa banyak urusan dalam kehidupan kami..

Pada suatu hari, (ekekekek) ala2 budak tadika bercerita, 29/01/2013 rasa mcm lain sgt dh badan ni.. Rasa lain tu bkn sbb muntah2 ke sebab apa tp rasa mcm x sedap badan..

Aku pun beli la pregnancy test tu.. 2 keping aku beli.. lantak la.. hahah.. sebenarnya aku rajin je cek tp setiap kali cek mesti negatip memanjang.. so dengan takde perasaan aku pun cek la pg tu..

Hambek kau.. sekali ader dua line... ha tak terkata.. Aku pn tunjuk la kat en somi bende alah tu tp dia pun mcm x de perasaan.. dia ckp x yh la harap sgt.. ptg2 nanti la kita g kelenet.. damm!! Rasa nak hempuk je dia bila dia terus g kje.. adoyaiii

Oleh kerana tiada kesabaran dan kenipisan iman, hahahahha... aku pergi la sendiri kelinik Dr Zurimah kat depan opis en somi.. aku pun jumpa doc.. doc buat cek skali lg alhamdulillah POSITIPPPPPPP.... rasa nak sujud syukur kat situ gak...

Pas siap jmpe doc, aku pun dok minum kat kedai makan sebelah sambil telefon en somi.. dia kelam kabut dtg tanya, lorrr dh jmpe doc ker? Aku jwb la dh... dia tanya lg doc kata apa? Aku sbb dh sakit hati pg td kan, aku jwb doc kata x de apa2.. hahahahahahhahahahahahhahahaha

Dia terus g masuk klenet tu jumpa doc tu n tanya.. pas kuar senyum2 x ingat dunia... kelakar kan kami.. adoyaiiiii... sape suh mcm x de perasaan pg td.. padan muka...

Mcm tu lah gembiranya kami apabila dikurniakan anugerah yg tak ternilai ni.. en somi sampai botakkan kepala la.. hihihi...

Bermula la kisah kami yg bakal menjadi parents to be..

Pengajaran, kalau nak sgt susah dpt, so berhentilah berharap sekejab mana tau sangkut dan bila dh sangkut jgn la buat2 x percaya pulak.... ekekekekekekekke

XOXO
Lisa

No comments:

Post a Comment