SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Friday, August 23, 2013

Makan VS melantak

Ho ho ho.. hoyeh.. sejak peknen ni selera melambung lambung macam mail lambung.. ekekeke

So ritu buatlah rainbow kek ni.. mengliurkan tak? Ahaks.. korang pun boleh buat cuma aku nak cakap buat rainbow kek ni kene la dengan penuh kesabaran sebab setiap layer bakar dier asing2..

Sampai tersengguk sengguk jugak la aku membuatnya.. adoyai

Pastu bila peknen ni suka sangat makan kentang goreng sampai sanggup buat sendiri.. ahai.. p kan nak bg tau la makan byk2 mcm2 tp bila timbang berat badan naik turun...

Bantai.. tak stabil je berat aku sampai doc kata kita akan buat test air gula yer.. so sofar apa yg doc suh aku buat aku on jer..

Alhamdulillah aku cek up kat Klinik Dr Zurimah kat kajang.. sangat best n seleaa cek up kat sini.. nanti aku share kt entry seterusnya k..

Apa pun, keturunan dan ketirunan aku x de la yg menghidap kencing manis dan darah tinggi.. eh x der ke? Ahaks.. my mama n papa x de la penyakit tu.. so syukur sgt2..

Nanti aku share lg apa aku buat k..

No comments:

Post a Comment