SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Friday, June 27, 2014

CEPAT KURUS


     Siapa yang tak nak kurus kan? Kita sering dihantui dengan rasa pelbagai bila berat badan menjadi masalah kepada kita tak kira la lelaki ke perempuan. Tahukah anda kenapa kita kurang berjaya bila nak kurus? Senang je sebab kita selalu guna ayat NANTI tunggu minggu depan, NANTI tunggu itu, NANTI tunggu ini..

      Hep!!! Babap dia NANTI.. ahahaha.. sebab tu lah asyik nanti itu nanti ini.. ada lagi ayat yang selalu korang guna untuk nanti tu, NANTI tak selamat, NANTI ada bahan kimia, NANTI beli je mahal-mahal (walaupun murah je beli) tapi x berhasil, bape banyak NANTI daaaaa....

     Sebab tu kene buang perkataan NANTI ni dalam diri kita, walau bukan untuk kurus sekali pun, untuk apa-apa pekerjaan skali pun lah sebab dia VIRUS!!! ninot ninot ninot virus detected.. wakakakakaka

     Oklah, sekarang saya nak kongsikan pengalaman sendiri KURUS 15KG dalam masa 2 BULAN SAHAJA!! Wow, mesti nak tau apa rahsianya kan..





     Citer banyak x nak lah tengok sendiri print screen saya sendiri and testimoni diri saya sendirik nih.. muahahahahaha.. Rahsianya, haaa saya makan Vitamin Shaklee.. Culas2 gak kadang2 tapi hasil tetap TERBAIK!! Sangat teruja nak kongsi ngan semua..

     Apa yang saya makan waktu? Haaaa, saya dulu mcm korang jugak, percaya ngan tidak je sebab nyer dah banyak kali cuba banyak produk dr harga ringgit sampai ribu tapi tak berhasil tapi nak dijadikan cerita susu merundum tak tahu dah cuba smua tp tak berhasil last2 cuba jugak lah set shaklee nih.. Alhamdulillah bukan susu je banyak mencurah2 tapi dapat KURUS wooooo!!!! TERBAIK!!

     Tak nak citer banyak lagi, meh tgk gambar penghasilan susu waktu amek Shaklee nih.. Taraaaaaaaaa



     Meriah kannn? Leh wat stock berbulan-bulan walaupun bagi direct breastfeed dalam masa yang sama, dan badan turun dengan cepat? Senaman dan diet tak der saya buat pada waktu tu? Control makan? Lagi lah saya tak buat waktu tu sebab saya bedal je semua dan makan banyak.. Sebab mama saya cakap kalo tak makan banyak nanti susu x der.. kuang3x.. 

      Berikut adalah antara jenis2 yang saya ambil untuk KURUS, sangat2 budget dan jimatttt.. hoyehhh!! Shaklee nih ada banyak set dan bergantung pada BMI seseorang, so sebelum nak makan 


ESP yang mempunyai 1001 manfaat untuk kita




     Shaklee ada banyak set sebenarnya, tapi seeloknya bertanya dulu sebelum beli.. Nak dapatkan HARGA AHLI? Nak dapatkan FREE CONSULTATION? nak dapatkan atau tidak? Nak TANYA2 jer dulu pun boleh, just SMS/Whatsapp saya LISA - 017-6895107 atau boleh add LISA

     Entry selepas nih saya akan huraikan yer jenis2 dan kegunaan setiap satu.. Tunggu!!

No comments:

Post a Comment