SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Why love ??

We all want to fall in love. Why?Because that experience makes us feel completely alive.Where every sense is heightened,every emotion is magnified,our everyday reality is shatteredand we are flying into the heavens.It may only last a moment, an hour, an afternoon.But that doesn't diminish its value.Because we are left with memoriesthat we treasure for the rest of our lives.

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata

Semuanya Indah dari sudut pandangan semata-mata
Hindari Syaitan

Life to Live

Life to Live
Penenang Diri Paling Mujarab

Tuesday, June 17, 2014

KURUS DENGAN CEPAT DAN MUDAH


 Kawan-kawan, nak share benda bagus nih.. Hehe, alang2 lama dah tak menghapdate blog kiter nih.. Meh nak share, klo kat atas nih testimoni orang lain kan, kat bawah nih testimoni diri saya sendiri hokey.. 




Dalam masa 2 bulan saya berjaya turun dari berat 105 Kg kepada 90Kg?????
15 Kilo tue.. Hehehe Alhamdulillah, tak perlu nak susah sangat berdiet bagai, hanya konsisten mengamalkan produk Shaklee, ternyata bagus dan berkesan pada saya dan ramai lagi, sekarang pun tengah dok guide beberapa customer mudah2an akan ader testimoni lagi pada masa 1-2 bulan nih..

Nak badan kurus sempena bulan puasa dan hari raya nih? Bulan puasa lagi senang nak kurus tau.. hiyahhhh!! Kalau anda tak bantu diri anda siapa lagi nak bantu??? Kan kan..

So nak dapatkan Consultation FREE, nak tau produk2 yang sepatutnya diambil dan harga2 yang berpatutan, bolehlah sms/whatsapp/wechat saya di 017-689 5107..

Insyaallah saya akan guide sebaik mungkin sekali dengan kata2 semangat dan motivasi untuk anda berjaya mencapai apa yang anda inginkan. 



Tetiba upload muka sendiri, alhamdulillah bukan dapat kurus jer, dapat kulit yang cantik berseri mulus dan gebus tau anda2 semua.. Jujur saya hanya gunakan bedak jenama Silky Gurl yg nipis, lipstik, eyeshadow dan celak.. tiada bahan lain digunakan.. hehehehhe..

Cepat sms/whatsapp/wechat saya di 017-689 5107
(FREE CONSULTATION)
Pengedar Sah Shaklee




No comments:

Post a Comment